7 روش موثر کاهش وزن در یک هفته بدون انجام ورزش | ورزش

7 روش موثر کاهش وزن تو یه هفته بدون انجام ورزش

می خواین وزنتون رو خیلی سریع بدون انجام فعالیتهای ورزشی از دست بدین؟ حالا خوبیش اینه چند روش آزمایش شده کاهش وزن بدون انجام فعالیتهای ورزشی و دو و پیاده روی هست. اینجا 7 روش کاهش وزن رو بدون نیاز به انجام فعالیتهای ورزشی رو به شما می گیم.

مقاله در رابطه: چیجوری بدون رژیم غذایی لاغر شیم؟

صبحونه کامل و مغذی بخورین

کاهش وزن در طول یه هفته بدون معنا نیس که خود رو از مواد مهم و لازم لازم بدن محروم کنین. چه رژیم غذایی داشته باشین و یا بدون رژیم غذایی باشین باید هر روز صبحونه تون سالم و کامل باشه. البته این بدون معنا نیس که واسه صبحونه گوشت و سوپ بخورین. صبحونه شما باید پر از پروتئین باشه تا بتونه گرسنگی شما رو در طول روز کنترل کنه.

کم بخورین

کم کردن مقدار غذایی که میخورید یکی از روشای اثبات شده کاهش وزنه. بجای خوردن غذا تو یه بشقاب بزرگ از یه بشقاب کوچیک استفاده کنین. گوشت و سبزیجات و میوه ها رو جانشین سیب زمینی و پاستا و برنج کنین. نگران مصرف گوشت نباشین اگه به اندازه کافی بخورین باعث اضافه وزن نمی شه.

به یه رژیم بدون کربوهیدرات بچسبید

یکی دیگه از روشای کاهش وزن بدون ورزش، داشتن یه رژیم خالی از کربوهیدراته. داشتن یه رژیم خالی از کربوهیدرات مشکله و بعضی وقتها باعث وارد شدن استرس به افراد می شه. نشاسته و شکر تصفیه شده رو خط بزنین. ولی باید پروتئین استفاده کنین. البته این رژیم مناسبی نیس ولی در طول یه هفته به شما کمک می کنه از وزنتون کم کنین.

آب بخورین

قبل وبعد از غذا یه لیوان آب بخورین این به شما کمک می کنه احساس سیری کنین و کمتر غذا بخورین. اگه یکی از دلایل اضافه وزنتون زیاد خوردن است می تونین قبل از غذا یه لیوان پر آب بخورین. این راه حل نه فقط به کاهش وزن کمک می کنه بلکه باعث می شه که وزنتون همیشه تحتِ کنترل باشه.

مقاله در رابطه: کم کردن وزن بدون رژیم لاغری

دفترچه یادداشت غذا داشته باشین

اینم یکی از روشای کاهش وزن درطول یه هفته س. هر چیزی رو که در طول روز می خورید یادداشت کنین تا فهمیده باشین چه چیزایی می خورید و کدوم نوع غذا رو باید تغییر بدین. بعضی فکر می کنن که این روش کمکی به کاهش وزن نمی کنه اما این یکی از روشای موثر کاهش وزن است.

کاهش وزن در خواب

داشتن خواب کافی خیلی با اهمیته. چون که وقتی گرسنه هستیم تمایل به خوردن غذای بیشتری داریم. اگه می خواین تو یه هفته وزنتون رو کم کنین مطمئن شید که در طول شب خواب کافی دارین. اگه از خواب کافی محروم هستین باید بدوید یا راه برید.

کالری رو بشمارید

مثل یادداشت ورداری مواد غذایی، اینم روشی خوبی واسه کاهش وزنه. واسه رسیدن به هدفتون مقدار مصرف کالری روزانه تون رو محدود کنین. این به شما کمک می کنه که از اندازه مصرف فست فودها کم کنین. در حالیکه شمردن کالری کار آسونی نیس ولی یافته های عجیبی داره.

وقتی که درباره کاهش وزن صحبت می کنیم همیشه ورزش کردن بهترین گزینه نیس. راهکارهایی رو که در بالا به شما گفتیم دنبال کنین تا تماشاگر کاهش وزنتون در طول یه هفته باشین.

.

منبع : alamto.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *