7 روش کم کردن وزن حتی زمانی که روی صندلی نشسته اید | رژیم غذایی

7 روش کم کردن وزن حتی وقتی که روی صندلی نشسته اید

مگه کم کردن وزن، در حالت نشسته هم ممکن است؟ در تایپ به وسیله انگشتان، فقط بخشی از بدن در حال فعالیته و این یه ورزش حساب می شه. اگه کار شما استرس زا باشه، شما ممکنه بیشتر  احساسی و عاطفی شید و با افزایش استرس حتی وزن اضافه کنین. البته زیاد نگران نباشین.

راه هایی واسه کم کردن وزن

به برنامه روزانه خود خوب نگاه کنین و تلاش کنین 5 روز در هفته و 30 دقیقه در بین کار کردن ورزش کنین. هر چیزی که نسبت به سلامتی شما اهمیت کمتری داره رو فوراً  ترک کنین. مانند گشت در رسانه های اجتماعی و یا تماشای تلویزیون. اما اگه نمی تونین بدون تماشای تلویزیون زندگی کنین، می تونین در بین تماشای تلویزیون ورزش کنین.

تبدیل راه پله به سالن ورزش:

در بین کار  و رفت و اومد از طبقه های ساختمون محل کار خود از پله ها به جای آسانسور استفاده کنین. شما می تونین با سه بار در روز و هر بار صرف ده دقیقه پیاده روی و بالا و پائین رفتن از پله ها در روز 30 دقیقه ورزش داشته باشین.

دستگاه فروش خودکار:

در دستگاه اداری تو یه کشوی میز خود غذاهای سالم رو جانشین چیپس و شیرینیا کنین و با این کار در مصرف کالری صرفه جویی کنین. هم اینکه می تونین در میز خود از تنقلات سالم مانند: میوه های خشک، آجیل، ذرت بو داده غیر روغنی و  حتی چای  نگه دارین و استفاده کنین اطمینان داشته باشین که کار سازه.

نوشیدن مقداری آب در روز:

زنان فعال باید هر روز دست کم دو و هفت دهم لیتر، آب بنوشن. در تعطیلات آخر هفته این مقدار باید زیاد شه. خوردن آب به صورت جرعه جرعه در طول روز می تونه از خستگی، سردرد و کم آبی بدن جلوگیری کنه و علاوه بر کم کردن وزن سلامت رو به شما هدیه کنه.

خوردن پروتئین به عنوان تنقلات:

وقتی که شما احساس می کنین به یه میان وعده نیاز دارین، از یه میوه یا پروتئین دیگه استفاده کنین. دلیل اون اینه که هضم پروتئین در عضله سازی بدن نسبت به کربوهیدرات و قند و شکر بیشتر زمان میبره.

ناهار خود رو بیارین:

با بردن یه ناهار سالم و بدون داشتن نمک و روغن فراوون مثل غذاهای آماده و فست فود، در محل کار از میز کار خود یه استراحت بگیرین و مشغول خوردن ناهار خود شید. این یه راه عالی واسه کم کردن استرس و افزایش انرژی در شما هستش.

وایس تاده در میز کار:

تحقیقات نشون میده وقتی که شما در محل کار وایس تادید، بیشتر از وقتی که نشسته اید کالری می سوزونین. وایس تاده ناهار خوردن سطح قند خون رو بهتر کنه و دلیل کاهش وزن شما می شه.

.

منبع : hidoctor.ir

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *